Fundació Proideba

Ajuda urgent a Haití

La Fundació PROIDEBA ha destinat un primer enviament de 3.000 € per financiar el programa d’acolliment de persones sense cap tipus de recursos a la ciutat de PUERTO PRÍNCIPE.

Aquest programa està coordinat pels Germans de La Salle i lasal·lians que estaven presents a la ciutat. A la part alta de la ciutat no han sofert gaire danys materials. el Germà francés Bernard Colignon ens ha dirigit aquestes paraules:

“Nuestro barrio ha quedado relativamente conservado, pero en Petion-Ville y el centro de la ciudad es un caos. La gente vive en la calle. Todo el mundo tiene miedo de regresar a su casa en ruinas o dañada. La tierra sigue temblando. Réplicas pequeñas, pero enloquecen a todos. Hay muertos por todas partes.”

Cada ONG lasaliana d’Espanya i Portugal estem enviant una primera aportació de 3.000 €. Des del centre de La Salle s’ha fet també un enviament de 10.000 €. La Salle Mèxic ha colaborat amb 5.000 €. Però com podeu comprendre les necessitats són immenses.

És per això que us demanem les vostres aportacions per colaborar amb aquest projecte d’acolliment. Si així ho desitjau:

Compte Sa Nostra: 2051-0016-65-1043747686

Especificar: URGÈNCIA HAITÍ

Gràcies per la vostra solidaritat.