Fundació Proideba

Convocatòria Voluntariat d’estiu 2014
Estimats companys/es, col.laboradors/es i familiars.

En primer lloc, rebeu una cordial salutació de la ONGD Proideba.

Una vegada s’han dut a terme i avaluats els diferents projectes de voluntariat d’estiu que hem dut a terme des de la nostra entitat, ens complau posar-nos en contacte amb tots els membres de la comunitat educativa de la Salle i demés companys i companyes col·laboradors i col·laboradores de Proideba, i els motius són;

• En primer lloc, donar-vos les gràcies per seguir contribuint i per fer possible que els projectes voluntariat en benefici de les persones més necessitades siguin una realitat patent i que ho faci de la mà de la nostra fundació. A la vegada que contribuïu que Proideba sigui mecanisme d’educació per a una societat més justa i solidària, i al mateix temps, afavorir el desenvolupament de les societats amb més carències socials.
  • Dit això, INFORMAR-VOS que les sol·licituds per a poder participar en els Projectes de Voluntariat d’estiu 2014, ja està obert.

La majoria de vosaltres coneixeu el treball que s’està duent a terme des de Proideba, i específicament les tasques que realitzen els voluntaris/es que participen dels projectes que es realitzen durant els mesos d’estiu en diferents països del Tercer Món. D’aquesta manera, durant els mesos de juliol i agost, alguns grups de Germans de la Salle, professors/es, pares i mares, alumne, personal no docent, antics alumnes,  i amics i amigues de l’entorn de La Salle, dediquen part de les seves vacances a participar en projectes de cooperació i desenvolupament.

Resulta una manera, de posar en contacte diferents realitats socials, i tenir l’oportunitat de compartir experiències, donar i rebre… amb les diferents persones que participen d’aquests projectes. Baix el lema, molt per caminar… molt per canviar, us animam a participar i a ser partícips d’aquesta energia humana, que és la solidaritat, i així donar-nos l’oportunitat de conviure i compartir, i sobretot obrir el cor a noves realitats, que ens permetin ensenyar i aprendre. Obrir el cor i experimentar una pluja de sentiments i emocions, que ens ajudi a veure que tots/es “som harmonia de colors”.

Així doncs, animam a totes aquelles persones, que voleu viure aquesta experiència, a posar-vos en contacte amb nosaltres per formalitzar la vostra sol.licitut o bé per rebre més informació, enviant un mail a proideba@lasallevp.es o telefonant al 690 696 164 (Omar Lamin, responsable de Proideba).

Rebeu un forta abraçada

Atentament,