Fes – te col·laborador

Des de PROIDEBA, creiem que la nostra feina no es pot reduir-se només a uns projectes anuals en uns països del Tercer Món. La fraternitat universal i el reconeixement de tots els éssers humans com a iguals, només és possible amb una implicació a dues bandes.

Vivim en un món globalitzat, enxarxats, i el que fem aquí, té repercussions a l’altra part del món. Lluitar contra la pobresa, la fam, l’abandonament, l’analfabetització, les enfermedats, l’explotació infantil i la desigualtat de la dona ho podem fer tractant amb cura la petja que deixam cada dia recolzant amb el cap i les mans una causa concreta.

Però també ho podem fer col·laborant econòmicament amb aquelless ONGD que no es rendeixen per a fer un món millor. Nosaltres en som una d’elles.

Es pot col·laborar amb PROIDEBA fent una aportació econòmica que serveix per recolzar el treball al Sud. Fes-te col·laborador mensual, trimestral o anual!

Aquest estiu 5 joves de Mallorca i 1 de València partiran capa a l’Índia a fer de la teva aportació una realitat. Ajuda’ls.