Notícies des de Paraguai
Hola a tots i totes!!!!!

S.O.S. Jiuston!!! güi jaf a problem!!!

Tenemos problemas de comunicación. Las conexiones a Internet no funcionan siempre y las llamadas internacionales no son posibles!!!!!!!!!!!!

Per aquí estam els tres molt bé.

El viatge molt pesat. El dia següent varem anar a Pozo Colorado acompanyant al grup dels voluntaris de Madrid i varem tornar el mateix dia.

Esteim començant sa feina, encara que molt a poc a poc. Els retards normals del país. No hi combustible a les benzineres i no ens poden dur tot el material amb els camions. Però amb paciència tot funciona. Un altre inconvenient és que el cap dels picapedrers no vol fer feina amb nostros dues perquè som dones!!! Volen que facem el dinar. Segur que canvia d’idea quan ens conegui i vegi que som igual de competents que els homes, o pot ser hauriem de fer una operació de canvi de sexe, ja ja!!

Ja hem conegut les famílies escullides. Molt bona gent!! També hem visitat les famílies de l’any anterior, treuen molt de profit al que es va fer.

Els nins estan de vacances, tornen dilluns que ve, i hem començat les classes de reforç amb uns ninets que estan al carrer.

La comunitat d’hermanos ens tracta molt be. Ens trobam com a casa. Encara que amb qualque granot al bany, je je.

De moment no hi ha massa moscards ni bitxos raros.

Tot d’una que poguem, us enviarem notícies nostres.

Records de tota la comunitat d’Asunción i Pozo Colorado.

Una besada molt forta a tots!!!

Sebastià, Laura i Sílvia

Voluntaris Paraguay