Tast d’art amb una finalitat social a càrrec de la Galeria Marimon

Ahir vespre, va tenir lloc la presentació de la iniciativa; 8 artistes 8 Vins, on es van anar dinant a coneixer les vuit obres, que inspiraren a Tomeu Taura, per se.leccionat 8 vins adequats per a cada obra. I el ressultat fu un nita d’art no sols pintàric sino també culinàri, on aconseguiren fusionar l’art de la pintura amb l’art de la vinoteca.

I tot aixó amb una finalitat social, ja que els doblers recaptat seran donats a la Fundació Proideba, que treballa en benefici de les persones més necessitades tan en el Tercer com en el Quart món.

Des de la Fundació Proideba, volem agraïr l’esforç i la implicació tant de la Galeria Marimon, com dels diferents artistes que han col.laborat en aquest iniciativa, i que varen demostrar que la millor manera de contribuir a millorar la qualitat de vida de les persones més necessitades, també es pot fer mitjançant l’art. I aquesta iniciativa n’ha estat una gran mostra.

També agraïr la participació del president de la fundació, Rafa Matas, el qual va intervenir i va fer una breu exlicació de les necessitats que es treballen des de l’entitat.