Tast d’art amb una finalitat social

Volem compartir amb tots vosaltres la presentació d’una iniciativa solidària, que proposa combinar les obres de grans artistes,juntament amb l’acompanyament d’un ví molt especial.

La qual cosa, ha donat lloc, a la iniciativa; 8 artistes 8 Vins, que tracta d’una col.lecció d’obres de diferents artistes que exposaran les seves obres al llarg de tot l’any a la Galaeria Marimon de Can Picafort, i els beneficis aniràn destinats a la Fundació Proideba.

La presentació d’aquesta inciativa tindrà lloc el proper dissabte 22 de Març a la Galeria Marimon, (Carrer Isabel Garau, 11, 07458 Can Picafort, Mallorca, Illes Balears (971 85 20 25).

Volem acabar, donant les gràcies als responsables de la Galeria Marimon i a tots els artistes que han fet possibles aquesta gran iniciativa.

Vos hi esperam a tots/es.