Voluntariat, una carta per tu

“Molta gent petita, fent moltes coses petites, a molts de llocs petits, pot canviar el món”

Estimats/des amics i amigues:

Una cordial salutació des de la nostra FUNDACIÓ PROIDEBA.

Una vegada finalitzats i avaluats els projectes d’aquest estiu 2010, ens posem en contacte amb tots els membres de les Comunitats Educatives La Salle i altres col·laboradors amb aquests dos objectius:

1r. AGRAIR l’esforç de tots per recolzar les nostres iniciatives i contribuir, d’aquesta manera, a que la Fundació PROIDEBA sigui un mitjà eficaç en l’educació per la justícia i la solidaritat.

2º. INFORMAR que les SOL·LICITUDS per a participar en els Projectes d’Estiu 2011, ja hi són.

Molts de vosaltres coneixeu el treball que els Voluntaris realitzen durant l’estiu, a altres indrets fora i dintre del territori espanyol. Durant l’estiu 2010, un grup de persones provinents de diferents àmbits professionals i diverses circumstàncies personals ham participat en tres projectes diferents a La India, Mozambique i a València.

La Missió que ens ha portat a aquests llocs i d’altres als que hem anat altres estius, sempre ha tingut una relació directa o indirecta amb l’educació per la promoció de les persones, que és una de les dues finalitats de la nostra Fundació.

Els voluntaris, parteixen amb la il·lusió de compartir experiències i vida amb les persones dels diferents llocs on van; d’aquesta forma es posen en contacte amb altres realitats del nostre món. Molts dels voluntaris i voluntàries, quan tornen, col·laboren amb nosaltres o amb altres institucions per què el nostre món sigui un poc més humà i solidari. Per aquestes i moltes més raons, considerem que un projecte d’Estiu és una riquesa per tots que desitgem continuar potenciant i possibilitant des de la nostra ONGD.

Així doncs, els que vos sentiu cridats i esteu disposats per anar a qualsevol lloc per compartir part de la vostra vida, poseu-vos en contacte amb nosaltres per formalitzar la vostra petició, i per ser informats més àmpliament. La fitxa de sol·licitud la podeu trobar accedint a la pàgina de la nostra web i podreu conèixer-nos un poc més: https://fundacioproideba.org

La nostra seu a Palma i la direcció és:

Col·legi La Salle
Camí de Son Rapinya, 29
07013 – Palma de Mallorca (Balears)
Telèfon: 971.60.63.97
Fax: 971.60.63.81
Email: proideba[at]lasallevp.es

Si desitgeu més informació podeu contactar amb José Juan per correu electrònic: josejuangonzalez[at]lasallevp.es o trucant al telèfon 971.60.68.14

Això sí, tot abans del 31 de gener del 2011 a la fi de poder realitzar adequadament la selecció dels participants i iniciar el procés de formació.

Esperant la vostra resposta generosa quedem a la vostra sencera disposició.

Palma, 30 de Novembre de 2010

Àrea de Voluntariat de La Fundació Proideba