Col·laborar, per què?

Des de Proideba col·laborem en projectes de desenvolupament als països empobrits i també a l’acció social local a les Illes Balears.

—Educació transformadora
—Projectes de prevenció de la violència de gènere i embaràs adolescent
—Apoderament femení
—Accés a l’educació de qualitat
—Protecció de nens, nenes i joves en risc d’exclusió

Amb el teu donatiu pots col·laborar en el dia a dia de Proideba per seguir fent possible aquesta feina.

Et sumes al canvi?

Persones particulars

Invertim els diners recaptats en accions locals, especialment en la protecció de nens, nenes i joves en risc d’exclusió a les Balears. Pel que fa al Desenvolupament Internacional donem suport a la creació d’escoles i l’adquisició de material escolar, contribuint amb les persones i les comunitats que ho necessiten.

Empreses i Entitats

Proideba concep la col·laboració amb el sector empresarial i institucional en un sentit ampli, amb múltiples modalitats de participació, i el principal objectiu és contribuir a un món més just.

Per això, per a Proideba és prioritari establir vincles estables basats en plantejaments solidaris i sensibilitats comunes sobre el paper de l’empresa en matèria de Responsabilitat Social Corporativa que promogui compromisos a l’acció social local ia la cooperació internacional.

Empreses que col·laboren amb Proideba