Treball en xarxa

Proideba comparteix treball i objectius amb la Fundació La Salle Acoge que és una entitat sense ànim de lucre, vinculada a la Xarxa d’Obres Educatives de La Salle del Sector València-Palma. La seva raó de ser és l’educació, promoció i atenció integral a nens, nenes i joves amb risc d’exclusió social.

Treballem en xarxa amb la Coordinadora d’ONG Lasal·lianes de Desenvolupament.

Proideba fa part de la Coordinadora d’ONG de la Regió Lasal·liana d’Europa i el Mediterrani (Espanya, Portugal, Gran Bretanya, França, Itàlia, Orient Mitjà i Malta), que posen en comú els seus projectes de desenvolupament, educació per al desenvolupament i voluntariat internacional.

A Educació per al Desenvolupament a Proideba treballem amb les ONGD Lasalianas i Proclade, Proclade – Yanapai, Sed, (Espanya), Sopro (Purtugal), SEMIL (França), La Salle International Foundation (Estats Units), La Salle Foundation (Itàlia).

Proideba forma part, amb les ONGD Lasal·lianes i SED, del Grup de Suport al Projecte Fratelli. El Projecte Fratelli, dóna suport, fonamentalment educativa, a refugiats sirians al Líban.